WELCOME TO MY BLOG!

BACE larh~jngan malu-malu yewp! :D

Friday 11 November 2011

SEPUPU cham SAHABAT jugak!

erm,aku da stori yg aku takde adek-bradek GIRL kan. tp Alhamdulillah aku dkurniakan sepupu- sepapat GIRLs yg ramai taw~ hehe. tiapkali cuti raye ataw cuti pnjang melekat larh dgan dorg nih.WELL~ mcam2 stori na di kongsi kan. sronok.sronok.sronok!( versi UPIN+IPIN oke).

 yg nie bju kurung biru,Aliaa~ mmg jdi gile2 klu berdua dgn die.
tgok muke aku pon dy da gelak.anyway, muke aku mcm badut kep syg? haha


sederet ni pon sepupu2 aku. kak lilah. aliaa. kak jijah. aku + ieka(sahabat)


aku yg tngah2 tuh. kemal dsebelah kiri+ shima dsebelah knan. dorg ni pon jenis happening jugak! tp moody pon yewp jugak.hehe~ btw, hepi nan korg. :)


kali ni dgan kaksu yg baju petak2~ hehe. ni pon happy2 jugak! 


aku dgan aishah~ adoi.kami tinggi oke! hee :D


na dijadikan cerita, sepupu2 girl jugak larh yg mnCERIAkan hidop aku :D wlupon korg tggi2 jep dri aku.aku tetap sayang sg2t kat korg shume.hehe (pdahal dlm hati,Tuhan jep tau btape aku na btmbah ktingggian). aeh! bsyukur lorh Cik Huda Hayatti :D
doakan sumenyep berjaya dalam ape jugak bidang yg korg menat taw taw!






No comments:

Post a Comment