WELCOME TO MY BLOG!

BACE larh~jngan malu-malu yewp! :D

Saturday 12 November 2011

kesAh K.A.M.I 11/11/11 :: penggembaraan ke KELLIE's CASTLE! part two


                ****************************sambungan*******************************
 
well.well~ adew hati agy na sambung ni stori aku agy nih! prjalanan dteruskan pas brtanye kat sorg akak manes keje kat MAJLIS DAERAH BATU GAJAH. kitorg pon terus mnyembang mcam2 bia xngantok drebar,Cik Fatheen.hehe. chit-chat tnpa henti tp mate aku mmg liar jep tgok pmandangan. Subhanallah mmg chantek+redup scenery kat situ. wase cham xmo blik mktab da! actually. mmg xmo balik! hehe.da brape jam prjalanan.....
AKHIRNYA! Kellie's Castle tersrgam endah di dpan mata~
seram kowt bngunan nih! huhu :( kecut pewot aku)

Setibanye kmi kat sane,twos tunaikan solat Zohor dulu~ doakn byk2 bia selamat dlm bngunan MISTERI nih!  then,kmi mulekan prjalanan sbg PNGEMBARA menapak ke bgunan Kellie :D
mnggigil kowt. hee. wase mnyesal itot pown dew tp rugi kot xtimba pngalaman! Jadi aku kuatkan smangat+tekad dlm diri. COME ON HUDA,you CAN DO IT!

SNAP pic dulu before masuk! hee:D tiga DARA pingitan~ <3

Kami pon susun lgkah naek tngga untuk ke bngunan Kellie. JOM kite teroka!! 1st skali kami pegi ke pokok yg SEBIJIK cham BERUANG pd btangnyep. mmperkenalkan POKOK BERUANG :) roarrrrr~
masuk ajep bngunan~ aten tewos jupe satu bilik smpanan. tak tahan laju jep masuk pastu ajak yg laen2. huhu.ni yg aku lemah nih~ GELAP! tp kna larh brani cox aten pesan klu tatot bende2 halus nih agy suke. jadi aku branikan diri masuk jugak. siap tgkap gmbar agy! perghhh. xsedap ati kowt. tp Alhamdulillah slamat kluar dri bilik SCARY tuh~LEGAnyep.....

kami bjalan agy~ naek tgga+turun tgga da jd LUMRAH HIDUP at situ agknyep tanggsa SEMPIT pulak tuh! cmne larh pnduduk situ gune tgga dulu2 an. hehe,bkan pew org dulu2 kan TINGGI! mcm aku larh, TINGGI! (prasan larh kaw!)


sumpah KAWASAN ni mmg BESH! kmi siap maen lompat2 kat ats nih~ hehe. SESI PERKENALAN dgan 2 org MAT SALEH jugak dr Perancis+Turki. Luckily dorg tlong kami snap pic. bhagia jep idop dpt jurugmbar xberbayar nih an.kui3 :D aish,jgan na HAPPY cgt larh oke! TAPI bukan setakat tuh jep! dorg join kmi bergambar+melompat taw! SEE these~


NICE TO MEET both of you~ haha. siyes klakar! byk agy na stori tp xpelarh~
tggu MR. MOOD aku dtg ae!
tatatititutu...













 

1 comment: